wtorek, 24 czerwca 2014

CITY OF THE FALLEN

Witajcie!
Po dwóch miesiącach przybywam, lecz nie z rozdziałem, jak moglibyście się spodziewać.
Teoretycznie blog jest zawieszony, ale ani ja, ani Cran raczej nie planujemy rychłego powrotu. Po prostu okropnie się z nim męczymy, wybaczcie. Poczułyśmy, że to nie ma sensu. Stworzyłyśmy coś, co, być może, przypadło Wam do gustu, ale było to opowiadanie bez fabuły i puenty. Wiedziałyśmy, co chcemy zrobić w drugiej części, która być może jeszcze powstanie, więc nie traćcie nadziei.

A co do mojej dalszej kariery blogowej.
Chciałabym Was zaprosić na mój nowy blog, który prowadzę wraz z niesamowitą Isabel Brown, którą kojarzycie, np. z Killer'a.

CITY OF THE FALLEN

 Mam nadzieję, że będziecie mnie wspierać tak, jak tutaj, bo szykuje się naprawdę całkiem fajne opowiadanie, w którym, przede wszystkim, będę się dobrze czuła. Mam nadzieję, że rozumiecie.

IT IS POSSIBLE TO MISTAKE LOVE WITH HATE to jak na razie rozdział zamknięty, przepraszam.

Trzymajcie się i życzę Wam miłych wakacji w imieniu moim i Cranberry <3
Kochamy Was bardzo mocno i jesteśmy Wam wdzięczne! <3

~Kocia3ek

15 komentarzy:

  1. Szkoda bo naprawdę lubiłam ten blog ;c No ale cóż :> Czekam oczywiście na kontynuacje! :*
    Pozdrawiam
    // TheHopeShow

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tak samo bardzo lubiłam ten blog i bardzo się do niego przywiązałam :c szkoda że kończycie, ale wszystko ma swój początek i koniec ;) na pewno będę stale odwiedzać nowego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że na razie zawieszacie... Mam nadzieję, że kiedyś wrócicie tutaj i Harley zrobi prawdziwą rewolucję! =D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jack, come back !!! Jeju,kochane, strasznie mi smutno z tego powodu. Codziennie zagladalam i miałam nadzieję,ze jednak coś dodacie. Nóż, widelec może się okaże ze wrocicie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak mogłyście ?! :'(

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda ale na szczęście nie usuwacie i nie zamykacie bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. TO CHOCIAŻ NAPISZ 20 CZĘŚĆ, PROSIMY, BO TYLE CZASU JUŻ CZEKAMY I CODZIENNIE SPRAWDZAMY,CZY DODALAŚ A TU PORAŻKA ;( TEN BLOG JEST GENIALNY I ZACHĘCAM CIĘ DO DALSZEGO PISANIA <3

    OdpowiedzUsuń
  8. (Jakby co to ja Marcelina tylko zmieniłam nick) W zupełności Was rozumiem, a komentarze typu "Jak mogliście?!" są nie na miejscu. Ja tez dziś kończę swojego bloga i zaczynam Fanfiction, ponieważ po zawieszeniu bloga jeszcze trudniej do niego wrócić. Życzę Wam obydwu powodzenia z całego serca i... Dziękuję Wam, że byliście. ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sory za błędy, mam słownik w telefonie, a z niego piszę.

      Usuń
  9. I gówno nas opchodzą wasze inne głupawe blogi! Co, polecacie je, bo chcecie fanów? Jesteście żałosne, tyle wam powiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc, Twój support nie jest mi zupełnie do niczego potrzebny.

      Usuń
    2. Skoro głupawe, to napisz lepsze fanfiction. Napiszesz? Jakoś mi się nie wydaje. I to właśnie TY jesteś żałosna.
      Pozdrawiam :D
      ~Vixx

      Usuń
  10. to jakieś żarty czytam czytam i tu fuck koniec rozdziałów

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do mnie obiecuje że zaciekawi:
    http://little-things-forever-young.blogspot.com/?m=1
    13-letnia Ness zoztaje adoptowana przez one direction lecz nie wie ze nie tylko z dobrego serc

    OdpowiedzUsuń