sobota, 1 lutego 2014

ZASZCZYTNA SPRAWA

Hej!
Niestety, nie jest to rozdział, jakbyście się tego zapewne spodziewali (tak, mnie też jest z tego powodu bardzo przykro), ale coś bardzo, bardzo miłego...
Otóż...
ZOSTAŁYŚMY NOMINOWANE JAKO BLOG MIESIĄCA!!!
Dla mnie? Totalny odlot <3
I tak... Co trzeba zrobić, żeby zagłosować na to opowiadanie?
Emm... Sonda pojawiła się już u Nas na blogu po stronie prawej 
---------------------------------------------->
Jedyne, co musicie zrobić, by oddać na nas głos, to po prostu kliknąć na kółeczko obok naszej nazwy (siódma pozycja) <3

Wiemy, że jesteśmy w stanie wygrać to z Waszą pomocą (choć konkurencja jest ostra), ale zdajemy sobie też sprawę z tego, że być może nasz blog wcale na ten tytuł nie zasługuje...
W każdym razie, byłoby świetnie, gdybyście jednak się w to zaangażowały, a kto wie (?), może wymyślimy dla Was coś super, jeżeli uda Nam się zwyciężyć ;)
Z góry bardzo dziękujemy <3 <3 <3

~Autorki

PS Rozdział pojawi się PRAWDOPODOBNIE jutro :)

7 komentarzy:

  1. Głosowałam, bo często odwiedzam spis1d.
    Absolutnie zasługujecie na ten tytuł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy bd next rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam na was, choć czytam resztę tamtych blogów to wasz jest najlepszy. Z humorem i poważny. A tak poza tym to lubię kłótnie Harley i Louisa. Och i anonimku wyżej przecież autorka wyraźnie napisała, że PRAWDOPODOBNIE jutro, czyli dziś, ale może się też nie zjawić...

    OdpowiedzUsuń
  4. zagłosowałam i będę głosować, bo myślę że ten blog na to zasłużył <3
    przy okazji zapraszam!!!

    http://theeternalkids.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zagłosowałam
    na was, ale powiem szczeże trudno mi to przyszło bo ta wasza przerwa
    wcale nie wyszła wam na dobre :( ale wiem że wy też macie sw życie i wg
    wiec dałam wam szanse :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taa nowy prawdopodobnie jutro czyli od jutra za rok!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowałam i mam nadzieję że ty też zagłosujesz na mój The Madness of One Direction http://onedirectionfanfictionslist.blogspot.com/
    Pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń