niedziela, 3 listopada 2013

Urlop regeneracyjny

Piszę to drżącymi rękoma...
Pot na skroniach, wiatr we włosach, komary w zębach i...
Troszkę się zapędziłam...
Dobra, przejdę do rzeczy, bo nie jestem z tych, co owijają w bawełnę. Moim zdaniem to niepotrzebne, bo poza pięknymi słowami nic specjalnego nie wnosi...
Zatem...

Wraz z Crabnerry doszłyśmy do wniosku, że zawieszamy bloga.





Ale spokojnie, spokojnie!
Pod koniec roku wrócimy do Was i będziemy NADAL pisały opowiadanie!
Błagam Was, zostańcie z Nami i nie zrażajcie się, że jesteśmy jakieś walnięte, że w ogóle Nam nie zależy, czy coś takiego...
Wręcz przeciwnie...
Chcemy dać sobie trochę czasu, pomyśleć nad lepszymi wątkami, napisać trochę rozdziałów na przód, żeby po prostu Was nie zawieść...
Uważamy, że to będzie dobre dla Nas wszystkich...
Jeżeli jednak się za Nami stęsknicie, proszę bardzo... Po prawej stronie macie czat. Możecie mieć pewność, że któraś z nas na pewno odpisze!
Możecie również czytać Nasze pozostałe blogi...
Kocia3ek: I'll never let you go...
                 I hope it gives you hell...
Iiii... Odwiedzajcie bloga regularnie,  bo mamy dla Was przygotowane niespodzianki (np. rozdziały specjalne)!!!!!
Ponadto, bardzo prawdopodobne jest, że jeżeli zobaczymy, że Wam zależy, reaktywujemy bloga wcześniej...
KOCHAMY WAS i liczymy, że prędko o Nas nie zapomnicie! :*
WRACAMY NIEBAWEM!!!
 ~Kocia3ek



PS. W głębi duszy liczę, że zmusicie Nas w jakiś sposób do wcześniejszego powrotu na wieś, do Yamahy, Harley i One Direction... Nie wiem, jak, ale może coś wymyślicie ~Kocia3ek

28 komentarzy:

  1. szkoda że zawieszacie, ale ja na pewno nadal tu będę kocham to opowiadanie i zawszę będę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, będę za Wami tęsknić <3
    Ale, jak to mówią, jak kocha to poczeka, prawda? Więc do zobaczenia pod koniec roku :) // PFOlczi

    OdpowiedzUsuń
  3. nie! Prosze wróćcie szybko! :'(

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzimy się w sądzie. To były pierwsze słowa jakie wpadły mi do głowy,ale rozumiem, że szybciej napiszecie rozdziały i wgl, ale,że zakończyłyście w takim momencie to chce Was normalnie zabić nożyczkami. Na prawdę ta historia bardzo mi się podoba choć nie dawno zaczęłam czytać. Mam nadzieję, że się nad nami czytelnikami zlitujecie i wcześniej wrócicie. Te specjalne rozdziały to dobry pomysł. W sumie niecałe dwa miesiące więc nie jest źle mogło być gorzej. Mam nadzieję, że szybko wam się odwidzi ta 'przerwa' i do nas wrócicie. :)
    Dużo weny i czekam :*
    Zoey

    OdpowiedzUsuń
  5. A więc... Paulino, Izabelo... jestem zła. Jestem na was tak cholernie bardzo zła. Ja rozumiem że szkoła i wgl ale KUŹWA NO, W TAKIM MOMENCIE?! Macie wgl szczęście że nie znam waszego adresu bo zadźgałabym marchewką. A co do skłonienia do powrotu, to proszę się nie bać, najem się czekolady i coś wymyślę. A nawet jeśli nie to musicie wiedzieć że was kocham i będę czekać i gnębić na fejsie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Więcej kiślu, więcej wszystkiego... hahaha XD Pozdro z podłogi :P

      Usuń
  6. Noo niee.....seeeriioo? Dopieroo po świętach?!? WHYY?? Nie będę wymyślać tu jakiś skomplikowanych komentarzy po prostu: wracajcie jak najszybciej. <333**

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie... Wracajcie sprintem tu!! Będe czekała!!

    OdpowiedzUsuń
  8. WTF ??? Wiedziałam ... po prostu wiedziałam , że do togo dojdzie . Myślałam, a raczej samą sb przekonywałam, że nie zawieście bloga ( ani tym podobne) ale jednak gdzieś tam w środku byłam tego pewna ;/// No niestety :ccccccccc chociaż dobrze, że wrócicie i mam NADZIEJE, że wrócicie NA PEWNO i skończycie pisać do końca <33 ŻYCZĘ POWODZENIA !!! KOCHAM WAS ;-*** I CAŁUJĘ ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Po świętach ??? ... No dobra 27.12.2013 r. o godzinie 00:01 będę tutaj i ma być tu nowy rozdział ! a jak nie ... NIE NO BŁAGAM TO JEDNAK ZA DŁUGO , WEŹCIE DODAJCIE ZACZNIJCIE JAKOŚ WCZEŚNIEJ , PROSZĘĘĘ plz . ;-*** ;-))) ;/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

    OdpowiedzUsuń
  10. "Więcej kiślu, więcej wszystkiego" hahaha kocham was <333 wracajcie szybko

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie moge się doczekać co będzie dalej Życze Wam szybkiego powrotu Weny :D Kocham Was i czekam na dalsze rozdziały

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurdę znalazłam ten blog wczoraj i ...
    ON JEST TAK GENIALNY ŻE PRZECZYTAŁAM CAŁY JEDNEGO DNIA A POTEM ZACZĘŁAM CZYTAĆ GO OD NOWA!
    I kurde jak mogłyście go zawiesić dwa dni przed tym jak go zaczęłam czytać? Nie no jak trzeba będzie to zrobię jakoś akcję ale musicie wrócić wcześniej bo nie usiedzę na tyłku do świąt (: Po prostu teksty Harley rozwalają, a Yamaha taka biedna i nieśmiała, aż trudno uwierzyć że z nich bliźniaczki bo charakterem strasznie się różnią XD No ale cóż Lou i Hazzie przydadzą się takie kobiety, może w końcu ich do porządku doprowadzą ^.^ Poza tym nawet jak reaktywujecie tego bloga za parę lat to i tak będę codziennie zaglądać czy jest rozdział bo przerwałyście w takim momencie że codziennie wymyślam 5 nowych zakończeń i nie wiem jak to rozwiążecie, a widząc wasz styl pisania, pewnie i tak czymś człowieka zaskoczycie...
    Kurczę będę czytała tego bloga codziennie od nowa aż w końcu zdobędę wasz adres, przyjdę pod wasze okno i będę wam recytować kawałki rozdziałów z pamięci dopóki was nie zachęcę do dalszego pisania xd
    Trzymajcie się i niech wena będzie z wami (:

    OdpowiedzUsuń
  13. Wracajcie!!!!!!!!!!!(szloch rozpaczy) blagam (depresja totalna)

    OdpowiedzUsuń
  14. Why, God,why? *szloch* Czemu zawieszacie tego genialnego bloga? Zdążyłam go przeczytać już kilkanaście razy i wciąż wniosek jest ten sam : macie talent i to, co piszecie jest po prostu xdhdjksosoefnd (tłumaczenie chaotycznego języka : superextrazajefafajne) !!! I dlatego zupełnie nie mogę pogodzić się z zawieszeniem bloga *chlip* ... PROSZĘ, wiem,że macie na głowie inne rzeczy do roboty, ale ...please.. to na serio jest świetne...
    No nic, mam nadzieję, że jakoś poczekam do końca roku, nie załamując się..
    Anonimek

    OdpowiedzUsuń
  15. WHYYYYYYYYYYYYY?!?!?!?!?!?! Dopiero tego bloga znalazłam parę dni temu a tu się okazuje że go zawieszacie?!?! GOD,WHY???Macie talent i wyobraźnie ogromną jak cholera więc z moich domysłów wynika że macie albo dużo nauki albo dużo zajęć poza lekcyjnych i nie macie czasu i tyle.Ten blog dałam na zakładkę mam nadzieję że się do czekam do świąt i dodacie nexta.Życzę DUUUUUUŻEJ weny do napisania kolejnego rozdziału w święta bye,bye mój ulubiony blogu będę tęsknić i czekać.Misia

    OdpowiedzUsuń
  16. COOOO? JAK MOŻECIE?!
    Nie no dobra rozumiem chcecie odpoczac, ale dokonca rok?! REALY?
    ZOBACZYCIE JUZ JA COS WYMYSLE ZEBY WAS SCAGNAC WCZESNIEJ<3
    P.S.: TAK TO GROZBA;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę dodać odnościk do naszej strony.
    W gadżecie, gdzie jest obrazek znajdź napis "Link", obok tego wklej link do naszego spisu, pozdrawiamy S1D.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hejo jestem tu nowa i bardzo mi,się spodobał ten blog więc czekam razem z moja

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej! Wpadlam tu dzieki spisowi opowiadan o 1D i bardzo zaciekawila mnie fabula :))) prosze, wracajcie bo po takiej koncowce nie idzie usiedziec w miejscu!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziewczyny jestem tu codziennie. Zawsze staram sie zajrzeć. naiwni będę czekać.
    Kocham

    OdpowiedzUsuń
  21. aaaaaaaaaa Wracajcie już... Tak bardzo tęsknie :(
    Kocham/Add

    OdpowiedzUsuń
  22. Wrócicie? Jak najszybciej, bo ja już tutaj UMIERAM .... Codziennie wchodzę i patrzę, ale wciąż ten sam post.... Kurczę, stęskniłam się za genialnymi tekstami Harley. No i nie mogę się doczekać Gwiazdki (chyba, że wcześniej wrócicie :D ).
    Pozdrowionka,
    Anonimek

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejciu....Jeszcze tylko 22 dni do Wigilii. Jeśli już się tyle przeczekało, to 22 dni wydaje się być bardzo małą ilością czasu... Ale i tak ciągle wierzę, że wrócicie wcześniej. Uda Wam się. Nie każecie nam tyle czekać, prawda? (Wiem, że wcześniej pisałam, że to mało, ale mam normalnie rozdwojenie jaźni )
    Czekam i nie tracę nadziei.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ej! Jest już grudzień i brak rozdziału!!!!!! No napiszcie go wreszcie ja czekam noooo!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Proszę napiszcie. Wiem że jest cieżko coś wymyślić no ale ludzie! Ileż można?! -_- Zawodlam się na Was! :c

    OdpowiedzUsuń